Bel ons: 085 210 02 23 of WhatsApp naar 06 34152111 (ma t/m za 08.00 - 22.00 uur)

Winkelwagen
0

0 items | € 0,00

Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen

Is het mogelijk om op rekening te bestellen?

Standaard is het niet mogelijk om op rekening te bestellen. Wilt u wel op rekening bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice (service@schroevenspecialist.nl).

Om op rekening te bestellen, moet u twee keer voor minimaal €2.000 bestelt hebben. Daarnaast vragen we om een recent KvK-uittreksel en voeren we een kredietcheck uit om de kredietwaardigheid van uw bedrijf te controleren.

Wat is de levertijd?

We hebben alle artikelen zelf op voorraad in ons magazijn. Uw bestelling wordt altijd binnen 48 uur geleverd. In de meeste gevallen zelfs binnen 24 uur. Dit betekent: op werkdagen vóór 21.00 uur besteld, is de volgende werkdag geleverd. Bestelt u op zaterdag dan wordt uw bestelling dinsdag geleverd. Als de levertijd onverwachts langer is, dan nemen we direct contact met u op.

Betaal ik verzendkosten?

Bij een bestelling boven de €50 betaalt u géén verzendkosten. Bestelt u voor minder dan 50 euro dan betaalt u een verzendbijdrage van €4,95, zowel in Nederland als Belgie. Als een bestelling in delen geleverd wordt, omdat bijvoorbeeld een product tijdelijk niet op voorraad is, betaalt u slechts eenmaal verzendkosten.

Is het ook mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Het is mogelijk om uw bestelling op werkdagen af te halen in ons magazijn. Wilt u een bestelling afhalen, neem dan altijd vooraf conact met ons op. Er is namelijk niet altijd iemand aanwezig in ons magazijn. Het magazijn is gevestigd aan de Vaart Zuidzijde 82 in Appelscha (Friesland). U betaalt dan uiteraard geen verzendkosten. Als u ervoor heeft gekozen om uw bestelling af te halen, nemen we contact met u op om een afhaalafspraak te maken. Het is niet mogelijk om bij afhalen te betalen. 

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?

Tijdens het bestelproces is het mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Zolang de bestelling nog niet is verstuurd, heeft u de mogelijkheid om uw bestelling aan te passen. Heeft u al betaald en wilt u de bestelling toch nog wijzigen, dan is het slim om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice via service@schroevenspecialist.nl of 085 2100223.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Uw bestelling wordt standaard bezorgd door de pakketdienst van PostNL.  

Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle getoonde prijzen in de webwinkel zijn inclusief btw. (21%), maar exclusief verzendkosten.

Hoe betaal ik in de webwinkel?

In de webwinkel is het mogelijk om vooraf te betalen via iDeal, creditcard, Paypal, of overboeking (bankoverschrijving). Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling direct klaargemaakt voor verzending. Zodra we uw bestelling versturen, ontvangt u een bevestiging via e-mail.

Het is ook mogelijk om achteraf te betalen via Afterpay. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u van Afterpay een e-mail met een betaalverzoek. 

Is het mogelijk om de status van mijn bestelling te bekijken?

Nadat u een bestelling heeft gedaan, ontvangt u 's avonds een e-mail met een link om uw bestelling te volgen (track en trace code). Met deze code ziet u wanneer de bestelling wordt geleverd. Deze e-mail wordt automatisch verstuurd door ons systeem. 

Moment...


{{var product.name}}
toegevoegd aan uw winkelwagen.



Verder winkelen

Naar kassa en afrekenen

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen